Zameldowanie na pobyt stały obywateli RP

To jest archiwalna wersja strony zmienionej: 23.05.2024, 08:50
z powodu:

aktualizacja

Wymagane dokumenty

  1. Formularz zgłoszenia pobytu stałego
    [!] Musisz przygotować odrębny wniosek dla każdej osoby, która się melduje, również dla dziecka.
  2. Do wglądu dokument, który potwierdzi Twoją tożsamość np. dowód osobisty lub paszport. 
  3. Jeśli jesteś właścicielem lub masz inny tytuł prawny do lokalu, w którym chcesz się zameldować np. jesteś jego właścicielem lub masz umowę najmu – przynieś do wglądu jeden z dokumentów, który to potwierdzi, np.:
    • umowę cywilnoprawną,
    • odpis z księgi wieczystej,
    • decyzję administracyjną,
    • orzeczenie sądu,
    • akt notarialny.
  4. Jeśli nie jesteś właścicielem i nie masz innego tytułu prawnego do mieszkania, w którym chcesz się zameldować, przynieś dokument, który potwierdza tytuł prawny do mieszkania właściciela lub innego podmiotu.
    [!] Na formularzu zgłoszenia pobytu stałego (pkt 6 wniosku). właściciel lub inny podmiot, który ma tytuł prawny do mieszkania, musi potwierdzić, że przebywasz w tym lokalu. 
  5. Jeśli meldujesz inną osobę musisz mieć dodatkowo do wglądu:
    • dokument, który potwierdza, że możesz działać w jej imieniu np. pełnomocnictwo, orzeczenie sądu o ustanowieniu opieki,
    • swój dokument tożsamości np. dowód osobisty lub paszport.

Opłaty

Nie musisz płacić za złożenie wniosku o zameldowanie na pobyt stały.

Załączniki:
  1. Zgłoszenie pobytu stałego (edytowalny) (23.05.2024, 09:27) - pobrań: 181
Opublikował: Radosław Janik
Publikacja dnia: 23.05.2024, 08:48
Dokument oglądany razy: 90
Podpisał: Radosław Janik
Dokument z dnia: 23.05.2024