RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 19.12.2017, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja

Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Oporów

Urząd Gminy Oporów

99-322 Oporów

Oporów 25

Telefon: (0-24) 383-11-50
Fax: (0-24) 383-11-51

E-mail: gmina@oporow.pl
WWW: http://www.oporow.pl

godziny pracy: od pon. do pt. 730 - 1530

kod terytorialny GUS: 1002092


Bank Spółdzielczy "Wspólna Praca" w Kutnie o/Oporów

Nr 53 9021 1021 0200 5890 2002 0001


Wójt Gminy przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz.: 14:00 - 16:00.

W przypadku nieobecności Wójta interesantów przyjmuje Sekretarz Gminy.

Komóką organizacyjną przyjmującą i koordynującą rozpatrywanie skarg i wniosków w Urzędzie Gminy Oporów jest referat organizacyjny - Piętro budynku, pokójr nr 9

Aktualności

OGŁOSZENIE

22.04.2020

 Wójt Gminy Oporów informuje, że od dnia 22 kwietnia 2020 r. do odwołania wykonywanie przez Urząd Gminy w Oporowie zadań polegających na bezpośredniej obsłudze interesantów podlega ograniczeniu wyłącznie do zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, tj.:
1) rejestracji stanu cywilnego;
2) ewidencji ludności i dowodów osobistych;
3) pomocy społecznej;
4) świadczenia usług komunalnych;
5) działania urzędów pracy, w tym wsparcia przedsiębiorców w związku z epidemią wywołaną zakażeniami wirusem SARS-CoV-2;
6) administracji architektoniczno-budowlanej,
7) ochrony środowiska.
Bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się:
1) po uprzednim umówieniu przez interesanta terminu spotkania w siedzibie Urzędu;
2) z zachowaniem środków ostrożności, w tym poprzez Punkt Obsługi Interesantów – Biuro Podawcze, w którym może przebywać tylko jeden interesant (ewentualnie z jednym opiekunem)

W sprawach innych niż ww. wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu, należy składać elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub do skrzynki pocztowej do odbioru korespondencji umieszczonej przed Urzędem.
W sprawach innych niż ww. pracownicy Urzędu realizują niezbędny kontakt z interesantami Urzędu telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail: gmina @oporow.pl).

Wszelkie opłaty należy wnosić przelewem bankowym: BS w Kutnie o/Oporów 53 9021 1021 0200 5890 2002 0001.

Wójt Gminy
Robert Pawlikowski

INFORMACJA O PRACY URZĘDU GMINY

30.12.2019

INFORMUJMY, ŻE W DNIU 31 GRUDNIA 2019 r. (WTOREK)

URZĄD GMINY  OPORÓW BĘDZIE CZYNNY DO GODZ. 13.00.

SUSZA - PILNE

15.07.2019

Oporów, dnia 15 lipca 2019 r


URZĄD GMINY OPORÓW
OPORÓW 25,99-322 OPORÓW

G.6122.1.2019



SUSZA – PILNE
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY KLĘSKI SUSZY

W związku z długotrwałą suszą występującą na terenie Gminy Oporów Wójt Gminy Oporów apeluje do rolników, u których wystąpiła susza o składanie wniosków o szacowanie strat w uprawach ( bez względu na klasy gleb) – w terminie do dnia 17 lipca 2019r.
Straty w uprawach będą szacowane zgodnie z monitoringiem suszy.
Zgodnie z wytycznymi Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi do wniosku o oszacowanie szkód należy zachować zgodność danych zawartych we wniosku o przyznanie płatności na bieżący rok składanych do ARiMR.
Do wniosku należy dołączyć wydruk złożony w ARiMR wniosku o przyznanie płatności na rok 2019.

Wójt Gminy
Robert Pawlikowski



Opublikował: Radosław Janik
Publikacja dnia: 19.12.2017
Podpisał: Radosław Janik
Dokument z dnia: 05.07.2011
Dokument oglądany razy: 451 641